mandag 21. oktober 2013

Variasjon over kjent mønster

Omsider ferdig med Marius genseren til meg selv- rosa denne gang. Skikkelig fornøyd som dere ser, geseren ble mye finere enn forventet.
Det rosa garnet har jeg arvet, og jeg har supplert med hvitt fin ull garn. Lett og luftig, den første genseren jeg har strikket som ikke veier noen ting.
Min flotte 15 åringen har vært fotografen, derav dette lekne bildet. 
Mønster er hentet fra Mariusboken, og jeg har strikket rundfelling str M. Ermene og bolen er forlenget, og den passet perfekt. Blir god å ha nå som vinteren er kommet for fullt hit til Alta.
Nå er det bare å ta et nytt dypdykk i garn- og mønster lageret og finne på et nytt prosjekt.

3 kommentarer:

  1. Flott genser :) Tror jeg må komme i gang med min egen snart ;)

    SvarSlett
  2. Så lekker! Så herlig at den er lett også. Denne blir god nå utover. Her er det også kommet et snølag på marka i løpet av natta.

    Ha en strålende dag med ny-genseren på!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Takk begge to, ja denne var jeg fornøyd med :-)

    SvarSlett