søndag 12. august 2012

Ny innkjøp i sommer


Denne sommeren har det vært minimalt med strikking, men jeg har sydd en god del. Begge disse maskinene har jeg kjøpt i løpet av sommeren :-)
Symaskinen var et nødvendig innkjøp i Sverige så jeg fikk sydd gardiner til hele vårt nyinnkjøpte feriehus. I tillegg ble det litt dukkeklær til prinsessemor :-)

Mitt andre lille leketøy har jeg ønsket meg lenge, og nå er det bare å teste den ut. Litt å sette seg inn i da det er tre og fire tråder som skal trees, men det regner jeg med går greit etterhvert.
Gleder meg til å teste ut etterhvert og sy mange lekre kjoler på denne.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med to nye symaskiner! Det er bare så morsomt å få seg noe nytt utstyr. Lekker kjole i det siste innlegget!

    Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett